Vzhledem k cílové skupině byly vybrány z portfolia jako odpovídající tyto weby:
Chcizit.cz, Megacars.cz, Pejskar.cz, Policie-cr.cz, RCbazar.cz, Trestni-rizeni.com
V kampani byly použity formáty leaderboard, fullbanner, skyscraper 120x600 a wideskyscraper 160x600, všechny viditelné bez rolování stránky. Na každý web byl nasazen vždy jen jeden reklamní banner. Reklamní bannery si dodal inzerent sám, respektive je měl vytvořené z předchozí kampaně. Náklady na výrobu série těchto bannerů byly cca 1400 Kč bez DPH.
Kampaň bude cílena na regiony Hradec Králové a Pardubice
Intenzita nasazení: 50% (využití poloviny prostoru, tedy průměrně každé druhé načtení).
Při vytváření modelové kampaně byly použity údaje odpovídající reálnému počtu zobrazení a skutečným ceníkovým cenám v době sestavení. Vzhledem k vývoji cen je pravděpodobné, že se může MÍRNĚ lišit.