Kolik negativních hodnocení už jste slyšeli o bannerové reklamě? Určitě víc než dost. Zkusíme jich pár jen namátkou vyjmenovat.
A možná byste byli schopni připojit i další. A teď pozor: většina výše uvedených tvrzení je pravdivá!
Tyto stránky mají oslovovat potenciální zájemce o bannerovou reklamu a přitom hned na začátku na bannerovou reklamu hází špínu!? Není to divné? Není!
Nyní se na výše uvedené tvrzení podívejte ještě jednou a odmyslete si slovo "bannerová". Změnilo se něco na těch tvrzeních? Ne? Dobře, tak zkuste slovo "bannerová" nahradit slovem "televizní", "rozhlasová", "tisková" nebo nějakým jiným přídavným jménem. Pořád stejné, co? A přesto investují drobní živnostníci i velké firmy do reklamy miliardy korun ročně. Proč to asi dělají?
Bannerová reklama je jako každá jiná. Může být dobrá i špatná, může zafungovat ale také ne. Nikdo Vám dopředu nemůže garantovat efektivitu, jakou jste očekávali. Ani reklamní systém Adwave to nedokáže. Nabízí však řadu nástrojů, které výrazně zvýší efektivitu kampaně a sníží náklady. Jen ve stručnosti uvádíme základní vlastnosti reklamního systému Adwave:
Stále Vás ještě tato stránka nepřesvědčila k tomu, abyste Adwave vyzkoušeli v praxi? Tak si přečtěte další informace o tom, jak systém Adwave funguje a co dokáže nabídnout ». Nebo si můžete prohlédnout, jak vypadá modelová kampaň postavená na reálných datech.